SlideShow

0

iyi ki doğan bilader'e...


Şimdi bilader,

Bilirsin bi işin en çok ertelemesini severim… ki doğumgününe denk geldiği için anlamlandırabilirdim de…ama inan denk geldi. Bugün yarın olacaktı…


Şimdi düşünüyorum da hep yakındık ya biz, sen orda yokken de “bilader olsa anlardı” ya eskiden de… ki bilader bile değildik.. ama sonra bişey oldu,

biri sopasıyla büyü etti bize…

sonra ben bişey gördüm gözlerinde, biz bişey gördük… senin gözlerindeki çocuk, senin gözlerindeki ışık…

belki sen ilk kez daha çok açtın, belki biz ilk kez daha çok baktık…
Sen kapatır gibi oldun biz  daha inatla baktık, biz başımızı çeker gibi olunca sen daha çok açtın…

bişey oldu işte. ..

O ışık, o çocuk, sen hoş geldiniz hep olmanız gereken yere.

Tam olduk gibi…

….


“kafam cam kırıklarıyla dolu doktor.
bu nedenle beynimin her hareketinde düşüncelerim acıyor.
anlıyor musun?” demiş oğuz atay bi keresinde..

Alkollü, alkolsüz ne çok konuştuk biz… sen konuştukça ben düşündüm, ben düşündükçe konuştum, sen şaşırmazdın konuştuklarıma, bi sonrasını düşündüğünü bildiğim için iki sonrasını söylerdim sana… Anlaşılmazlığımız bundandı. Aceleden değildi halbuki çözüm bulmak için, daha mutlu olmak için konuşurduk böyle uzun uzun, atlaya atlaya… hep bunaydı çabamız, adımlarımız…

….


“sen söyledin türkçe yüzermiş capon balıkları
sen hep böyle güneşli yalanlar söyle”

İstemedin mi? Deli gibi istedin bilader…ne çok istedin inanmayı, çaba da gösterdin hepsine.. güneşli olsun dedin ama, bulutlarıyla üstüne geldiler, sağnaktılar.

“ve bütün şikayetin
sen uyurken
bahçene girenlerdendi..”

….

Sonra bir gün bişey oldu, delinin biri kuyuya bi taş attı. Ne de güzel attı..

"bana yaşadığın şehrin kapılarını aç,
başka şehirleri özleyelim orada seninle.."

"...aklımdan çıkmıyorsun dedim
başka türlüsünü yorgunum anlatmaya..."

Kapıları aça aça, ittire itire –ki yorgunken sen de- aldırmadan, bi hayale ulaşıyorsun şimdi. En çok da sana yakıştı belki, hayaline kavuşmak…

“Düşünsene ne güzel olur lan”’dı bu hayal, “ne güzel oldu”



İyi ki bilader işte, her şey iyi ki olmuş seninle ilgili…

0 yorum:

Yorum Gönder