SlideShow

1

Güzel güzel oynarız, Bahçemizde her gün biz...

Arkadaşlık sevgisi önce başlar sıradan,
Unutulmaz bu sevgi yıllar geçse aradan.
Hep kardeşiz burada, yaşarız bir arada.
Çalışırız yanyana dersanede,sırada.
Güzel güzel oynarız,
Bahçemizde her gün biz.
Farkımız yok kardeşten,
Gelin görün bizi siz.

ilkokul dördüncü sınıftayım, sevgilimin sınıfa yeni gelen öğretmenin oğluna bakışları ve ilgisi hoşuma gitmediği için onu terkettim. hiç bir gerekçe söylemedim, hiç bir şey sormadı. o da bunu istiyordu sanırım. öğretmenin oğluyla aynı gün gelen kıza yanaşmam da bundandır. sınıf başkanıyım, sınıfın en parlak öğrencisiyim ve sınıfa yeni öğretmenle birlikte oğlu geliyor. ciddi tehlike sinyalleri alıyorum. ama çocuk çok şeker.. her neyse bunu anlatmayacaktım...

sınıfa yeni gelen o kıza abayı yakıyorum hemen, öyle müasitim ki o zamanlar...

saçını çekmeye başlıyorum. ve diğer darplarla, ilgili olduğumu hissettiriyorum kendisine ve açılıyorum : "arkadaşlık teklif etsem kabul eder misin?"

olur anlamına gelenmırıldanmalar ama ters giden bişeyler var. ertesi gün okula annesiyle geldiğinde anlıyorum ters giden şeyin ne olduğunu... eve gidip evleneceği kişiyi bulduğunu söylüyor annesine annesi de onunla birlikte damat görmeye geliyor 4/D'ye...

"ne kadar küçük olduğumuz ve bunlar için erken olduğu hakkında" yaptıkları aççklamalara "hem soyadlarımız aynı evlenince değiştirmek zorunda değil böylelikle" diyecek kadar mecnun'um. teklifim değil ama kararlılığım cezalandırılmalı.



ve üstteki şarkı, ev ödevim, cezam, sürgünüm, kalbimde yaşattığım sevdanın diyeti... "ezberle gel bunu yarın sınıfta söyleyeceksin".. ertesi gün söylüyorum da. gözlerinin içine baka baka, arkadaşlık dediği yerleri vurgulaya vurgulaya..

1 yorum:

Miles

ceza dediğin bildiği işkence be bilader,vurgulamalar cabası...

Yorum Gönder